Live Chat - TKI Solutions

LiveChat

Despre LiveChat

Construirea unei interfete atragatoare si a unei experiente placute pentru fiecare client, fie el potential sau actual, sunt aspecte esentiale pentru dezvoltarea unei organizatii. LiveChat va ajuta sa preluati controlul integral al fiecarui element din interactiunea vizitatorilor cu website-urile dumneavoastra, pentru a va asigura ca obtineti actiunile dorite din partea vizitatorilor si rezultatele cele mai bune. Experienta poate fi personalizata pana la cele mai mici detalii si include elemente precum: fluxul informatiei, distribuirea de fisiere, chestionarele de feedback de inaintea discutiei sau de dupa aceasta, transferuri in timp real catre alti agenti, integrari API si multe altele.

Suportul in timp real ii ghideaza pe utilizatorii site-ului dumneavoastra catre paginile si actiunile dorite si aduc beneficii organizatiei. Adevaratii profesionisti din domeniul relatii cu clienti, asistati de software de calitate inalta, pot satisface la un nivel superior nevoile clientilor si ii pot transforma pe acestia in adevarati promoteri ai organizatiei dumneavoastra.

Servicii oferite

  • Implementare si instalare
  • Creare profiluri pentru utilizatori
  • Configurare sistem ticketing
  • Configurare automatizari
  • Personalizare design fereastra de chat
  • Integrare cu sisteme externe
  • Cursuri pentru utilizatori
  • Cursuri pentru administratori de sistem

Beneficii cheie

Directionare automata a vizitatorilor catre specialistii potriviti

  • Conversatiile pot fi alocate unui anumit utilizator sau unui anumit grup de utilizatori, in functie de pagina pe care se afla vizitatorul.

Atragerea atentiei vizitatorilor prin mesaje de intampinare

  • Vizitatorul poate primi un mesaj personalizat, automat (in interiorul chat-ului) de indata ce acceseaza o anumita pagina sau dupa ce petrece un anumit interval de timp pe website.

Transfer in timp real a conversatiilor catre alti agent

  • O conversatie poate fi transferat de la un agent la altul; Daca nu pot accepta conversatii, agentii pot activa optiunea “Nu accept chat-uri” si in acest fel devin inactivi pe chat.

Transmiterea conversatiilor pe emailul agentului

  • Conversatiile de pe chat pot fi salvate automat si trimise pe email.

Vizibilitate asupra a ceea ce scriu vizitatorii, chiar si inainte ca acestia sa trimita mesajul

  • Agentul va vedea ceea ce scriu utilizatorii in timp real, chiar inainte ca acestia sa apese pe butonul “Trimite”.

100% personalizabil prin utilizare CSS

  • Fereastra de chat poate fi adaptata prin intermediul optiunilor oferite in interfata administratorului sau utilizand cod CSS propriu.

Faciliteaza colectarea informatiilor relevante

  • Informatii relevante despre utilizator pot fi conectate prin intermediul unor chestionare pre-chat.
  • Feedback, care va ajuta la evaluarea performantei, poate fi colectat de la fiecare utilizator prin utilizarea chestionarele post-chat.

Include un sistem eficient de ticketing

  • Atunci cand niciun agent nu este online, un sistem de ticketing este activ, iar vizitatorul poate transmite mesaje offline, care vor fi primite via email de agentul responsabil.

Optimizat pentru toate tipurile de dispozitive

  • Este disponibil atat in browser cat si prin aplicatia dedicata.
  • Disponibil si optimizat pentru dispozitivele mobile (atat pentru vizitatori cat si pentru agenti).

Eficienta sporita pentru agenti

  • Comutare rapida intre conversatii.
  • Aplicatia afiseaza locatia fizica exacta a vizitatorului.

Vizibilitate asupra conversilor rezultate

  • Obiective pot fi setate, iar Live Chat poate fi integrat cu Analytics pentru a obtine date relevante.

Contact

Nu ezitati sa ne contactati pentru orice detalii vizavi de produsele pentru care detinem expertiza si serviciile oferite.