Microsoft Dynamics 365 - TKI Solutions

Microsoft Dynamics 365 (CRM)

Despre Microsoft Dynamics 365

Microsoft Dynamics CRM va ofera o privire de perspectiva asupra clientilor actuali sau potentiali. Software-ul va ofera acces rapid la cantitati substantiale de date prin intermediul unei interfete prietenoase. Solutia este formata dintr-o serie de module, care pot fi achizitionate fie independent, fie la pachet. Cele doua module propuse de catre TKI Solutions, Microsoft Dynamics 365 for Sales si Microsoft Dynamics 365 for Customer Service, ajuta departamentele de vanzari, respectiv customer service sa faca pasi importanti inspre intelegerea si satisfacerea nevoilor clientilor.

Fiecare utilizator are propriile particularitati cand vine vorba de activitatile zilnice, numarul de contacte cu care interactioneaza, volumul de date pe care il vizualizeaza, adauga sau modifica. De aceea Microsoft Dynamics 365 ofera organizatiilor posibilitatea de a crea roluri specifice pentru utilizatori, iar apoi accesul la diverse formulare, inregistrari sau vizualizari, se poate face diferentiat, in functie de rolurile stabilite.

Timpul este pretios. De aceea automatizarea proceselor e atat de importanta pentru cresterea productivitatii in cadrul departamentelor de vanzari si relatii clienti. Prin utilizarea proceselor automate veti reduce sau chiar elimina introducerea manuala a datelor, dar si poblemele in comunicare. Totodata veti incuraja colaborarea inter-departamentala si schimbul de date intre angajati si departamente.

Raportarea este esentiala pentru intelegerea clara a elementelor cheie dintr-o organizatie, dar si pentru urmarirea propriu-zisa a evolutiei mediului intern sau celui extern. Microsoft Dynamics ofera conectivitate nativa pentru sofware-ul Power BI (Business Intelligence) oferindu-le utilizatorilor acces la date relevante, personalizate, actualizate si furnizate in timp real.

Servicii oferite

  • Personalizare interfata pentru utilizatori
  • Design structura baza de date
  • Configurare profiluri utilizatori si nivele de acces
  • Configurare procese automatizate
  • Configurare rapoarte si dashboard-uri
  • Integrare cu sisteme externe
  • Cursuri pentru utilizatori finali
  • Cursuri pentru administratori de sistem

Beneficii cheie

Viziune generala asupra datelor si proceselor

  • Prin accesarea unei singure inregistrari, utilizatorii pot vedea toata informatia legata de aceasta, dar si de inregistrarile conexe intr-o singura fereastra (de exemplu, daca un utilizator acceseaza un formular de client, el va putea vedea si toata informatia legata de istoricul de cumparare sau de cererile de service facute anterior de catre acest client).

Solutie idepententa de dispozitiv

  • Disponibila atat pe desktop cat si pe mobil prin intermediul browserelor sau aplicatiilor dedicate pentru Andriod, IOS si Windows.

Analiza in timp real

  • Folositi software-ul Business Intelligence si conectati-l direct la baza de date Microsoft Dynamics fara a scrie nicio linie de cod. Datele sunt afisate in timp real, atat in interiorul, cat si in exteriorul sistemului Dynamics 365 – iar aici sunt accesibile si pentru cei care nu detin o licenta pentru Dynamics.

Automatizarea proceselor

  • Procese automatizate, complexe si foarte capabile pot fi utilizate pentru a actualiza valorile campurilor, pentru a transfera informatii, a afisa continut personalizat sau a restrictiona accesul la informatii, fara nicio interventie umana.

Transparenta datelor

  • Datele sunt actualizate in timp real pentru fiecare utilizator. Datele pot fi de asemenea exportate sau accesate direct prin intermediul altor solutii software (Business Intelligence, Chat)

Acces pentru utilizatori de tip Pay as you go (Platiti pe masura ce cresteti)

  • In cazul in care alegeti ca solutie sa fie gazduita de Microsoft, sistemul devine scalabil si bazat pe modelul cost lunar/utilizator, iar de aici provine flexibilitatea, platiti in fiecare luna doar pentru ceea ce utilizati.

Securitatea datelor

  • In afara securitatii oferite pentru a impiedica accesul neautorizat exista si o serie de solutii care vizeaza setarea de diferite roluri de securitate in interiorul sistemului: utilizatorii finali pot avea dreptul de a vizualiza, adauga, edita sau sterge numai anumite informatii sau inregistrari.

Module independente, dar integrate, pentru fiecare departament al organizatiei

  • Exista un modul pentru fiecare departament: vanzari, marketing, relatii clienti, etc. Puteti achizitiona doar acele module care va sunt necesare, in orice combinatie.

Alternative variate de integrare

  • Pentru a beneficia de o experienta completa si a salva timp pretios pentu utilizatorii finali, sistemul poate fi integrat cu diferite solutii: Website Chat, Business Intelligence, Email Client, ERP.

Contact

Nu ezitati sa ne contactati pentru orice detalii vizavi de produsele pentru care detinem expertiza si serviciile oferite.