Cursuri - TKI Solutions

Cursuri personalizate concepute pentru a sprijini organizatiile cu abilitati practice, fundamentale sau avansate.

Portofoliu Cursuri

Sunteti pregatiti pentru a face urmatorul pas in cariera? Consultati cursurile noastre, complet adaptabile pentru sistemele implementate si nevoile specifice fiecarei organizatii.

Certificat in Business Intelligence Software

2 zile

16 ore

Curs practic

Instruirea este conceputa pentru a ajuta profesionistii sa asimileze bune practici pentru analiza si vizualizarea datelor, printr-o abordare practica. Astfel, pe baza solutiei software Power BI, acestia vor invata sa creeze modele personalizate de analiza a datelor, pentru a obtine rapoarte eficiente si cuprinzatoare, precum si vizualizari dinamice.

Un avantaj important survine din faptul ca solutia are capacitatea de a extrage date concomitent din diferite surse (precum fisiere Excel si CSV, stocate atat local cat si in cloud, diferite tipuri de baze de date SQL, solutii CRM, solutii pentru Newsletter, social media) si apoi sa le combine intr-un singur raport global. Odata ce un raport este conectat la o sursa a datelor, acesta poate fi setat pentru a se actualizeze automat, de pana la 8 ori pe zi, pentru a reflecta modificarile aduse datelor (in sursa), fara interventie umana.

Nu este necesar ca utilizatorul final sa aiba acces la sursele datelor pentru a vizualiza raportul; doar cei care il proiecteaza necesita acest nivel de acces. Informatiile pot fi partajate cu usurinta (pe baza de link) cu oricine indiferent de locatie, prin publicarea rapoartelor online. Elementele vizuale provenite din rapoarte multiple pot fi integrate intr-un singur dashboard, pentru a obtine o imagine de ansamblu.

Preluati controlul asupra informatiilor si invatati metode eficiente si intuitive pentru managementul acestora si pentru crearea cu usurinta a unui sistem de raportare capabil si eficient, intuitiv si accesibil pentru toate persoanele co-interesate.

Obiective de invatare

  • Invatati cum sa va conectati la diverse baze de date si fisiere, stocate local sau in cloud si cum sa mixati informatia continuta aici pentru a obtine date relevante cu un efort minim;
  • Creati modele personalizate de analiza a datelor;
  • Decideti care sunt cele mai bune tipuri de vizualizari pentru diverse tipuri de informatii;
  • Utilizati formule complexe si combinatii de formule pentru a manipula informatia direct in Power BI (fara a altera si informatia in sursa);
  • Combinati informatii din rapoarte diferite si independente in dashboard-uri;
  • Distribuiti informatia prin intermediul dashboard-urilor catre colegi, sau adaugati vizualizarile direct pe website-ul dvs sau pe platforma pusa la dispozitie de Power BI, unde vor deveni public accesibile.

Certificat in utilizarea CRM (Management-ul Relatiilor cu Clientii)

2 zile

16 ore

Curs practic

Acest program are ca scop pregatirea participantilor (profesionisti in vanzari, relatii cu clientii, marketing) pentru a putea utiliza intr-un mod eficient un sistem CRM (sistem pentru managementul relatiilor cu clientii) personalizabil si eficient: Microsoft Dynamics 365 (CRM).

Cu ajutorul unui CRM de inalta calitate, adaptat si gestionat in mod corespunzator, orice organizatie poate obtine beneficii mari in domenii precum: comunicarea si cooperarea intradepartamentala si interdepartamentala, accesul la date in timp real, transparenta, securitatea si standardizarea datelor si luarea rapida a deciziilor.

Un sistem CRM de calitate poate parea complex si greoi de utilizat, la prima vedere, dar cu putina teorie, combinata cu o abordare practica, folosirea acestuia se va transforma intr-un proces intuitiv si eficient. In cadrul acestui curs de instruire participantii vor primi toate informatiile de care au nevoie si vor participa la ateliere practice unde vor invata bune practici pentru utilizarea sistemului CRM.

Obiective de invatare

  • Intelegeti elementele de baza ale sistemului si metodele de stocare a datelor care vizeaza atat clienti si potentialii clienti, cat si activitatea dumneavoastra zilnica si contactele avute cu acestia;
  • Insusiti-va procesul intuitiv de marcare si urmarire a progresului vizavi de fiecare client efectiv sau potential si oportunitate de vanzare care survin;
  • Intelegeti fiecare rol (vanzari, relatii cu clientii, marketing) din perspectiva sistemului CRM si modul in care decurge schimbul de informatii intre angajati cu acelasi rol sau cu roluri diferite in cadrul sistemului;
  • Insusiti-va practici eficiente de identificare, utilizare, editare si adaugare a informatiilor;
  • Imbunatati colaborarea si beneficiati din plin de transparenta sistemului si de actualizari in timp real ale informatiilor;
  • Invatati sa combinati diferite criterii, in structuri logice complexe, pentru generarea unor rapoarte complexe si elocvente.

Certificat in administrarea si personalizarea sistemului CRM

2-3 zile

24 ore

Curs practic

Sistemele CRM au la baza un principiu esential: “organizatia detine controlul”. Desi folosirea in intregime a unui pachet software presupune actualizarea si adaptarea continua la noile nevoi, acesta ar trebui sa fie, de asemenea, suficient de personalizabil si intuitiv pentru a-i permite administratorul de sistem sa identifice solutii eficiente si sa depuna un efort minim pentru aplicarea acestora.

In afara faptului ca este usor de folosit si intuitiv pentru utilizatori, un alt element important care contribuie la gestionarea cu succes a unui CRM este calitatea bazei de date. O baza de date de calitate contine informatii organizate, unice, complete, standardizate si relevante. Acesta este motivul pentru care atunci cand seturi mari de date sunt generate din surse externe pentru a fi migrate in sistemul CRM, respectarea unor proceduri specifice este esentiala pentru asigurarea calitatii.

Un administrator al bazei de date, folosind know-how-ul potrivit, poate efectua aceste actiuni intr-un timp scurt si fara a utiliza vreun limbaj de programare. De asemenea, utilizand o interfata complexa si intuitiva, acesta beneficiaza de un nivel extins de control asupra sistemului si il poate personaliza pana la cele mai mici detalii.

Acest curs de instruire ofera toate cunostintele necesare si exemplele practice care ii vor permite administratorului de sistem sa detina controlul total asupra structurii bazei de date, securitatii acesteia, interfetei si experientei utilizatorilor, proceselor automatizate, importurilor si exporturilor de date, precum si asupra actualizarilor masive de informatii.

Obiective de invatare

  • Intelegeti elementele de baza ale sistemului, din perspectiva utilizatorului final, structura aplicatiei, procesele predefinite si relatiile dintre entitati (precum companii, contacte, comenzi, oportunitati de vanzare, etc.);
  • Insusiti-va moduri eficiente de gestionare a bazei de date, de extindere a acesteia si de efectuare a operatiunilor in masa (importuri, exporturi, adaugare, editare sau eliminare de informatii);
  • Invatati cum sa adaptati sistemul la nevoile proprii si preluati controlul asupra experientei utilizatorului si a optiunilor de personalizare a interfetei utilizatorului: tabele si formulare specifice unei inregistrari, tipuri de date, campuri, roluri si permisiuni pentru fiecare utilizator;
  • Intelegeti principiile de baza pentru calitatea datelor, creati o structura logica si eficienta pentru informatii, utilizati operatiuni pentru validarea datelor, combinarea datelor, detectarea informatiilor duplicate;
  • Identificati informatiile relevante si generati rapoarte complexe, complete si concluzive, care vor fi actualizate in timp real;
  • Descoperiti potentialul proceselor automatizate si configurati-le pentru a eficientiza munca, a elimina erorile umane si a salva timp pretios pentru utilizatorii finali;
  • Insusiti-va structura standard a sistemului si invatati moduri eficiente de extindere a acestora prin dezvoltarea elementelor personalizate care contin informatii specifice organizatiei si care pot fi asociate cu elemente implicite sau personalizate;
  • Descoperiti potentialul oferit de integrarea Microsoft Dynamics cu diferite solutii software (precum Power BI, Outlook) si asigurati automatizarea proceselor care depasesc limitele solutiei si care inlesnesc transferul de date intre diferitele solutii, oferind utilizatorului o experienta mai bogata si mai eficienta.