TKI Solutions: cum a inceput povestea cresterii performantei organizatiilor prin solutii software - TKI Solutions

DISTRIBUITI



Cine suntem?

Faceti cunostinta cu Alex, un om de vanzari intr-o companie de mobilier. In fiecare zi, Alex este foarte fericit sa mearga la servici, pentru ca ceea ce face il motiveaza: sa discute cu oameni care sunt interesati de produse de calitate, sa vada care sunt nevoile celor care calca pragul magazinului de mobilier si sa faca legatura intre ce isi doresc clientii sai si cele mai potrivite produse pentru ei. Mereu i-a placut sa ii faca pe ceilalti fericiti, si in special parteneriatele mari care sunt de tipul win-win pentru toate partile implicate. Singura si cea mai mare problema a lui Alex e ce se intampla dupa aceste intalniri cu clientii. Compania lui are nevoie de un proces prin care sa tina contul fiecarei persoane si a relatiei pe care compania o are cu acea persoana. Desi Alex isi trece informatiile despre fiecare interactiune, cateodata le scrie in agenda, cateodata apuca sa ajunga la birou si sa isi treaca punctele esentiale intr-un document Word sau intr-un document Excel. Dar acest proces nu este deloc eficient, nici pentru el, nici pentru companie. Talentul sau consta in crearea acelor relatii benefice pentru afacere, nu in sistematizarea si centralizarea acestor informatii. Alex ar avea nevoie de ajutor in aceasta arie, pentru a se putea concentra pe ce face cel mai bine.

Povestile ca cea a lui Alex reprezinta ceea ce ne-a indemnat sa pornim pe aceasta cale, de a ajuta organizatiile sa paseasca cu dreptul in directia imbunatatirii performantei organizationale, prin implementarea de solutii si sisteme software pentru un management mai eficient al informatiilor. Misiunea companiei noastre este de a veni inspre cei care au nevoie de sprijin in implementarea, personalizarea si utilizarea sistemelor software pentru eficientizarea proceselor din organizatie.

Intrebari importante la care vrem sa raspundem in acest articol sunt: “Care este expertiza noastra?” si “Care sunt serviciile pe care le oferim?” La TKI Solutions avem ca scop sustinerea activa a organizatilor pentru a beneficia la maxim de potentialul infrastructurii lor software, prin eficientizarea, automatizarea, standardizarea sau particularizarea proceselor. Ne ocupam de procesele aflate in toate stadiile, de la cele simple, repetitive, pana la cele mai critice si complexe. Aceasta abordare are ca rezultat colectarea de date valoroase pentru organizatie, imbunatatirea colaborarii dintre colegi si echipe, precum si sporirea controlului organizatiilor asupra intregii experiente, in special datorita optiunilor de personalizare pe care aceste  solutii software le ofera. Traim intr-o perioada in care putem opta pentru o varietate de produse si servicii, performante, scalabile si cu costuri reduse, deci de ce sa nu profitam de aceste oportunitati care ne ajuta organizatia sa se dezvolte in directia potrivita?

Pentru a putea oferi aceste produse si servicii de o inalta calitate, ne-am asociat cu unele din cele mai puternice si importante brand-uri, cunoscute si apreciate pe piata mondiala pentru inovatiile pe care le-au adus in domenii precum managementul relatiilor cu clientii, business intelligence sau managementul performantei. Am testat in continuu aceste produse, astfel incat sa va oferim cele mai bune solutii pentru managementul informatiei si al diverselor procese care implica informatii.
 
Partenerii din partea carora va oferim solutii software, consultanta si cursuri sunt:

  • Microsoft cu produsele:
    • Microsoft Dynamics 365 (managementul relatiei cu clientii);
    • Power BI (business intelligence);
    • Office 365 (productivitate si colaborare);
  • LiveChat cu produsul LiveChat;
  • SpiderStrategies cu produsul Quickscore;
  • KPISOFT cu produsul KPISOFT.

 
Aceste produse sunt create pentru a facilita evitarea in totalitate sau trecerea cu succes peste situatii care impiedica dezvoltarea organizatiei, precum:

  • Lipsa transparentei informatiilor, in organizatie, la oricare nivel;
  • Procese care dureaza prea mult timp, ca de exemplu trimiterea constanta de e-mailuri, scanarea documentelor, combinarea anumitor informatii din tabele diferite, introducerea manuala a datelor;
  • Pierderea informatiilor esentiale, datorita erorilor umane sau a structurii necorespunzatoare a acestora;
  • Raportare incompleta, cauzata de lipsa totala sau partiala de informatii.

 
Ce facem, concret!

Stim ca implementarea unui sistem, de exemplu CRM (sistem pentru managementul relatiilor cu clientii), sau coordonarea tuturor schimbarilor de infrastructura pot parea ca fiind sarcini dificile. Nu toata lumea are posibilitatea de a investi sume uriase in baze de date sau in specialisti IT. In aceeasi masura, o mare parte din personalul existent din organizatii nu are timpul necesar construirii sau modificarii unei infrastructuri pentru date si a unei interfete pentru utilizator.

Am observat acest fapt in diferite companii si institutii, iar acest fapt ne-a motivat sa dezvoltam un portofoliu diversificat de servicii. Noi asistam organizatiile in fiecare etapa a procesului, indiferent de expertiza pe care acestea o au fata de sistemele si solutiile pentru care oferim servicii de consultanta. Fiecare organizatie are o serie de particularitati, de aceea dorim sa dezvoltam si sa livram solutii personalizate si adaptate nevoilor fiecareia.

 
Oferim asistenta pe tot parcursul implementarii, dar si inainte si dupa aceasta etapa, pentru fiecare proces, de la A la Z:

  • Colaboram cu echipa dumneavoastra de management si cu utilizatorii finali ai aplicatiilor pentru a identifica cele mai bune solutii software;
  • Identificam oportunitatile de personalizare a solutiilor, cele mai bune combinatii de functionalitati particularizate pentru organizatia dumneavoastra;
  • Dezvoltam o propunere de sistem cu caracteristici si functii specifice, iar apoi v-o transmitem pentru validare;
  • Configuram si personalizam sistemul de baza pe baza nevoilor si a specificatilor validate de catre dumneavoastra.
  • Pe parcursul dezvoltarii sistemului pastram o legatura stransa cu reprezentantii organizatiei dumneavoastra;
  • Oferim sesiuni speciale de training, complet adaptate sistemului dezvoltat, atat pentru utilizatori finali, cat si pentru administratori sau dezvoltatori;
  • Nu va faceti griji, vom fi alaturi de dumneavoastra si dupa implementatarea solutiei software! Echipa noastra este pregatita sa va asiste, pentru a fi siguri ca totul merge exact asa cum am planificat impreuna.

Solutiile CRM oferite de noi sunt bazate in cloud, de aceea clientii nostri nu trebuie sa isi faca griji legate de timp sau costuri pentru elemente precum arhitectura bazei de date, performanta si mentenanta, timpul de functionare fara intreruperi, depanarea sau securitatea datelor. Si, datorita capabilitatilor partenerilor nostri, utilizatorii finali vor avea parte intotdeauna de intreaga experienta de utilizare a sistemelor CRM, de performante maxime, iar bazele de date vor fi stocate in siguranta.

Ne vom concentra pe aceasta experienta, pe care utilizatorii finali o vor avea folosind solutiile software, dorind sa stabilim un standard de excelenta in acest sens. De aceea cercetam in mod constant piata pentru a aduce cele mai bune solutii software, care se pot plia in totalitate pe nevoile mereu in schimbare ale clientilor nostri. Pe langa interfata foarte intuitiva si experienta in sine de folosire a sistemelor software, noi cautam si alte caracteristici cheie pentru serviciile oferite, ca de exemplu: automatizarea proceselor, posibilitati de integrare,  accesibilitate pe dispozitive mobile, securitatea datelor si adaptabilitatea solutiei.

Un punct esential de mentionat este legat de flexibilitatea acestor solutii: este necesar sa intelegem ca un sistem complex, asa cum este un sistem CRM, trebuie sa fie adaptabil la activitatile si particularitatile organizatiei, nu invers. Acest fapt permite dezvoltarea unui sistem puternic si scalabil pentru orice organizatie.

Suntem constienti de faptul ca detinerea si utilizarea unei solutii software performante reprezinta doar o parte din elementele care determina o companie sa atinga performanta. De aceea, pe langa serviciile deja mentionate, TKI Solutions, prin partenerul sau, The KPI Institute, va pune la dispozitie un numar ridicat de programe de consultanta si de training in arii precum managementul performantei, relatii cu clientii, analiza si vizualizarea datelor etc. Prin combinarea unei infrastructuri informatice puternica si personalizata si a cunostintelor si abilitatilor de management performant, orice organizatie poate atinge performanta.
 
Intrati in contact cu noi si aflati mai multe!

Ne bucuram ca expertiza noastra contribuie la dezvoltarea organizatiilor din Romania. Pentru mai multe informatii despre noi si serviciile oferite, va recomandam sa vizitati pagina Despre noi, sau pagina Produse.

Spuneti-ne opinia dumneavoastra…

Ati observat in organizatia dumneavoastra nevoia de schimbare, nevoia de implementare a unor solutii software cu scopul de a fluidiza procesele si actualul ritm de munca? Care sunt ariile de investitii pe care le-ati identificat pentru solutii software in organizatie? Spuneti-ne opinia dumneavoastra in sectiunea de comentarii sau pe office@tkisolutions.ro.